Biznes i zarządzanie - Strona 3 z 6 - Recenzje książek z każdej półki - MoznaPrzeczytac.pl

Biznes i zarządzanie

Recenzja ksiażki Bitcoin. Złoto XXI wieku - Karol Kopańko, Mateusz Kozłowski
Biznes i zarządzanieRecenzje książek

Bitcoin. Złoto XXI wieku – Karol Kopańko, Mateusz Kozłowski

Czy bitcoin jest walutą przyszłości czy raczej zagrożeniem? Jak jest to możliwe że bez żadnego centralnego nadzoru bitcoiny są bezpieczne, anonimowe i jak się okazuje w miarę stabilne? Czy chcemy tego czy nie, zbliża się rewolucja w płatnościach. Warto poznać czym jest i jak zdobywać "złoto XXI wieku".

■ Czytaj dalej »

Recenzja książki Twitter. Sukces komunikacji w 140 znakach
Biznes i zarządzaniePoradnikiRecenzje książek

Twitter. Sukces komunikacji w 140 znakach – Eryk Mistewicz

Można już bez żadnego naciągania powiedzieć, że Twitter zrewolucjonizował sposób komunikacji w globalnym Internecie. Krótkie, zwięzłe i natychmiastowe wiadomości sprawdziły się w sytuacjach codziennych, gdzie nie musimy dysponować dostępem do komputera – wystarczy telefon komórkowy, aby być na bieżąco właściwie z całym światem. Niestety filozofia wykorzystania jedynie 140 znaków wciąż przyjmowana jest z pewną dozą nieufności i niedowierzania, zwłaszcza na naszym rodzimym podwórku. Bo niby jak można zaprezentować ofertę w czymś do złudzenia podobnego do SMS-a?

■ Czytaj dalej »

Recenzja książki Emerytura nie jest Ci potrzebna - Jacek Borowiak
Biznes i zarządzanieRecenzje książek

Emerytura nie jest Ci potrzebna – Jacek Borowiak

"Emerytura nie jest Ci potrzebna" - przypadkiem natrafiłam na ten tytuł w Internecie i przez tydzień temat nie dawał mi spokoju. Chciałabym móc tak sobie powiedzieć za kilkadziesiąt lat, gdy faktycznie doczekam tego jakże szczęśliwego okresu w życiu człowieka. Póki co, informacja o stanie konta w ZUS potrafi jedynie człowieka demotywować. Czy naprawdę mogę osiągnąć ten stan? Stan „wolności finansowej” w Polsce?

■ Czytaj dalej »

Recenzja książki Odkryj siebie na nowo. Jak zdefiniować własną markę i zbudować karierę
Biznes i zarządzanieRecenzje książekRozwój osobisty

Odkryj siebie na nowo. Jak zdefiniować własną markę i zbudować karierę – Dorie Clark

„Odkryj siebie na nowo” to jedna z najbardziej motywujących i transformacyjnych książek, jakie czytałam w ciągu ostatnich lat. Bardzo pozytywna, bo inspirująca. Ale jednocześnie pozbawiona tego charakterystycznego dla amerykańskich poradników, ociekającego lukrem, stylu hollywoodzkiego psychobiznesu. I co ważne, innowacyjna mapa, którą stworzyła Dorie Clark, przyda się i na szlakach polskich karier. Jestem pod ogromnym wrażeniem.

■ Czytaj dalej »

Recenzja książki Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się
Biznes i zarządzanieRecenzje książek

Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się – Reid Hoffman, Ben Casnocha

Zostałeś stworzony do bycia twórcą swojego życia, więc nie zachowuj się jak tania siła robocza. Zostań „dyrektorem generalnym własnej kariery”! „Bez względu na to, czy jesteś prawnikiem, lekarzem, nauczycielem, inżynierem czy właścicielem firmy, w dzisiejszych czasach powinieneś myśleć o sobie jako o przedsiębiorcy odpowiedzialnym za przynajmniej jedno rozwijające się od zera przedsięwzięcie, a mianowicie za swoją karierę zawodową” (s. 14). ' Tak oto ująć można główne przesłanie biznesowej pozycji Helionu o intrygującym tytule „Jesteś start-upem”.

■ Czytaj dalej »

Recenzja książki Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym
Biznes i zarządzaniePoradnikiRecenzje książek

Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym – Grzegorz Urban

Głównym celem książki "Marketing WIELKICH możliwości” jest rozwiązanie trzech podstawowych problemów współczesnego marketera – (1) lawinowego przyrost ilości danych, (2) spadku lojalności klienta wobec marki oraz (3) konieczności pomiaru tzw. zwrotu z inwestycji (ROI). I właśnie wokół strategii na rozwiązanie tych problemów koncentruje się w swojej książce.

■ Czytaj dalej »

Recenzja książki Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady
Biznes i zarządzanieInformatyka i technikaPoradnikiRecenzje książek

Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady – Kristina Cutura

Autorce z pewnością nie można zarzucić tego, że książka jest hermetyczna. Sztuką jest przekazać wiedzę w taki sposób, aby przekazywane treści były zrozumiałe, mimo tego, iż temat i terminologia są dosyć specyficzne. Język można określić jako przystępny. Każdy termin jest przetłumaczony, wyjaśniony i opisany pod kątem praktycznego zastosowania. Dzięki temu nawet początkujący Czytelnik będzie w stanie odnaleźć się w świecie e-marketingu. Do plusów można zaliczyć bardzo przyjazne wprowadzenie, złożone z przedstawienia konspektu i zaproszenia Czytelnika do dialogu, co przypomina nieco wstęp do spotkania biznesowego.

■ Czytaj dalej »

Recenzja książki Książka dla skutecznych szefów
Biznes i zarządzaniePoradnikiRecenzje książek

Książka dla skutecznych szefów – Andrzej Niemczyk, Wiesław Grzesik, Anna Niemczyk

Wszyscy autorzy: Andrzej Niemczyk, Wiesław Grzesik oraz Anna Niemczyk od kilku lat prowadzą szkolenia dla menadżerów. Dzielą się na nich doświadczeniem zdobytym podczas własnej pracy jak i wiedzą naukową. Niewątpliwym plusem „Książki dla skutecznych szefów” jest więc fakt, iż zawarta w niej wiedza bezpośrednio odnosi się do polskiego rynku i mentalności pracowników. Wzbogacono ją o opinie i przykłady menadżerów pracujących w różnych przedsiębiorstwach w Polsce, zarówno wielkich korporacji jak i kilkuosobowych firm.

■ Czytaj dalej »

Recenzja książki Inwestycyjne przebudzenie - Paweł Nazaruk
Biznes i zarządzaniePoradnikiPrawdziwe historieRecenzje książek

Inwestycyjne przebudzenie – Paweł Nazaruk

Dobrze jest uczyć się na błędach, ale nauka na cudzych błędach to dopiero sztuka. Tak jest w przypadku książki Pawła Nazaruka Inwestycyjne przebudzenie, gdzie poznamy tajniki inwestycyjnego świata, wielkich pieniędzy a co za tym idzie - ogromnych oszustw. Nazaruk nie daje złotych porad co robić żeby się wzbogacić, wręcz przeciwnie - jak to niejednokrotnie wspomina - przyszłości nie da się przewidzieć i najlepsze biznesy mogą z dnia na dzień upaść.

■ Czytaj dalej »