Biznes i zarządzanie

Recenzja ksiażki Bitcoin. Wirtualna waluta internetu - Marcin Szymankiewicz
Biznes i zarządzanieRecenzje książek

Bitcoin. Wirtualna waluta internetu – Marcin Szymankiewicz

Wyobraźmy sobie pieniądz uniwersalny - akceptowalny wszędzie, niezależny od rządów, nie mający centralnej nadzorującej instytucji. Każdy może go „wydobyć” niezależnie od położenia geograficznego. Równie łatwo go przetransferować przez granice, ponieważ jest to pieniądz wirtualny, a nie fizyczne monety i banknoty. Do tego płatności tą walutą są anonimowe. Utopia? Nie, to już rzeczywistość.

■ Czytaj dalej »

Recenzja książki Idealna reklama. Sztuka promowana aplikacji w internecie - Erica Sadun, Steve Sande
Biznes i zarządzanieRecenzje książek

Idealna reklama. Sztuka promowana aplikacji w internecie – Erica Sadun, Steve Sande

Co może zainteresować recenzenta książek? Książka o recenzowaniu! W przypadku książki Idealna reklama... dostajemy szczegółowy wgląd na relację twórca-recenzent oraz śledzimy krok po kroku każdy etap przez jaki musi przejść dzieło aby doczekało się recenzji. W tym przypadku, dziełem jest aplikacja. Ale to dopiero początek, bo promocja na recenzji produktu to nie koniec…

■ Czytaj dalej »

W transie inwestowania. Podbij rynek pewnością siebie, żelazną dyscypliną i postawą zwycięzcy - Mark Douglas
Biznes i zarządzanieRecenzje książek

W transie inwestowania. Podbij rynek pewnością siebie, żelazną dyscypliną i postawą zwycięzcy – Mark Douglas

W odróżnienia od wielu dostępnych "pseudoporadników", książka "W transie inwestowania. Podbij rynek pewnością siebie, żelazną dyscypliną i postawą zwycięzcy" Marka Douglas'a udziela odpowiedzi na większość wątpliwości zarówno początkujących jak i zaawansowanych inwestorów.

■ Czytaj dalej »

Recenzja książki Jak sprzedawać gdy nikt nie kupuje i jak sprzedawać więcej kiedy już zaczną
Biznes i zarządzanieRecenzje książek

Jak sprzedawać gdy nikt nie kupuje i jak sprzedawać więcej kiedy już zaczną – Dave Lakhani

Poradnik Jak sprzedawać… uczy, radzi, podpowiada, jest wartościową lekturą dla handlowców, biznesmenów, właściwie dla każdego kto chcesz nauczyć się sprzedawać i posiąść tajniki sztuki zdobywania klientów. Ogromnym plusem książki jest to, że bazuje na wypróbowanych, sprawdzonych i skutecznych technikach

■ Czytaj dalej »

Recenzja książki Sztuka rynkologii -
Biznes i zarządzanieRecenzje książek

Sztuka rynkologii – Jacek Kotarbiński

Turbulentne otoczenie, klient na piedestale i aktywne badanie potrzeb rynku to tylko czubek góry lodowej, którą poruszył swym pełnym humoru i ekspresji wywodzie o współczesnej RYNKOLOGII.

■ Czytaj dalej »

Recenzja książki Zbuduj swój dream team - Grzegorz Szczerba
Biznes i zarządzanieRecenzje książek

Zbuduj swój dream team. Relacje z pracownikami – Grzegorz Szczerba

Obowiązkowa pozycja dla wszystkich osób, które w jakikolwiek sposób pracują z ludźmi w zespołach. Książka jest pomocą dla managerów jak również dla osób, które muszą znosić humory przełożonego. Zadaje pytania dotykające głębi roli osoby zarządzającej i stawia do pionu wszystkich tych, którzy myślą, że sukces przychodzi bez wysiłku.

■ Czytaj dalej »

Recenzja ksiażki Biblia e-biznesu
Biznes i zarządzanieRecenzje książek

Biblia e-biznesu – praca zbiorowa

Książka Biblia e-biznesu nie jest typowym dziełem z dziedziny e-commerce skupiającym się na określonym temacie, często w oderwaniu od całości działań marketingowych. Prezentuje ona bardzo szerokie podejście do tematu rozpoczynając od samych fundamentów

■ Czytaj dalej »

Recenzja książki Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes
Biznes i zarządzanieRecenzje książek

Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes – Kamila Mikołajczyk, Dariusz Nawojczyk

Czego konkretnie dowiemy się po przeczytaniu Start-up’u po polsku? Między innymi tego, jak precyzyjny musi być nasz biznesplan (i czy w ogóle musi taki być), z czyich rad warto korzystać (a z czyich nie), czym różni się wizja firmy od misji, jakie cechy powinna mieć dobra nazwa i jak powinno wyglądać atrakcyjne logo, jak wybrać odpowiedni dla naszego produktu kanał sprzedaży, dlaczego oprócz wizerunku marki ważna jest świadomość, jak ustalić cenę produktu i od czego zależy to, ile nasz klient będzie w stanie za niego zapłacić.

■ Czytaj dalej »

Recenzja książki zarządzanie kryzysem w social media
Biznes i zarządzanieRecenzje książek

Zarządzanie kryzysem w social media – Monika Czaplicka

Media społecznościowe, zwłaszcza w biznesie, nie są dla wszystkich i do wszystkiego. Nieumiejętne ich stosowanie, nieodpowiednio dobrana forma komunikacji dla grupy docelowej lub po prostu zwykłe zaniedbane to najczęstsze powody kryzysów w social media na własne życzenie. Budowany latami wizerunek można szybko zburzyć jednym potknięciem, a jak wiadomo, internet nigdy nie zapomina. Pamięta o tym autorka książki i konsekwentnie konfrontuje swoją wiedzę z rzeczywistością.

■ Czytaj dalej »

Serwis recenzencki rozwijany jest przez Fundację Można Przeczytać