Biznes i zarządzanie - Strona 5 z 6 - Recenzje książek z każdej półki - MoznaPrzeczytac.pl

Biznes i zarządzanie

Recenzja książki Jak sprzedawać gdy nikt nie kupuje i jak sprzedawać więcej kiedy już zaczną
Biznes i zarządzanieRecenzje książek

Jak sprzedawać gdy nikt nie kupuje i jak sprzedawać więcej kiedy już zaczną – Dave Lakhani

Poradnik Jak sprzedawać… uczy, radzi, podpowiada, jest wartościową lekturą dla handlowców, biznesmenów, właściwie dla każdego kto chcesz nauczyć się sprzedawać i posiąść tajniki sztuki zdobywania klientów. Ogromnym plusem książki jest to, że bazuje na wypróbowanych, sprawdzonych i skutecznych technikach

■ Czytaj dalej »

Recenzja książki Sztuka rynkologii -
Biznes i zarządzanieRecenzje książek

Sztuka rynkologii – Jacek Kotarbiński

Turbulentne otoczenie, klient na piedestale i aktywne badanie potrzeb rynku to tylko czubek góry lodowej, którą poruszył swym pełnym humoru i ekspresji wywodzie o współczesnej RYNKOLOGII.

■ Czytaj dalej »

Recenzja książki Zbuduj swój dream team - Grzegorz Szczerba
Biznes i zarządzanieRecenzje książek

Zbuduj swój dream team. Relacje z pracownikami – Grzegorz Szczerba

Obowiązkowa pozycja dla wszystkich osób, które w jakikolwiek sposób pracują z ludźmi w zespołach. Książka jest pomocą dla managerów jak również dla osób, które muszą znosić humory przełożonego. Zadaje pytania dotykające głębi roli osoby zarządzającej i stawia do pionu wszystkich tych, którzy myślą, że sukces przychodzi bez wysiłku.

■ Czytaj dalej »

Recenzja ksiażki Biblia e-biznesu
Biznes i zarządzanieRecenzje książek

Biblia e-biznesu – praca zbiorowa

Książka Biblia e-biznesu nie jest typowym dziełem z dziedziny e-commerce skupiającym się na określonym temacie, często w oderwaniu od całości działań marketingowych. Prezentuje ona bardzo szerokie podejście do tematu rozpoczynając od samych fundamentów

■ Czytaj dalej »

Recenzja książki Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes
Biznes i zarządzanieRecenzje książek

Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes – Kamila Mikołajczyk, Dariusz Nawojczyk

Czego konkretnie dowiemy się po przeczytaniu Start-up’u po polsku? Między innymi tego, jak precyzyjny musi być nasz biznesplan (i czy w ogóle musi taki być), z czyich rad warto korzystać (a z czyich nie), czym różni się wizja firmy od misji, jakie cechy powinna mieć dobra nazwa i jak powinno wyglądać atrakcyjne logo, jak wybrać odpowiedni dla naszego produktu kanał sprzedaży, dlaczego oprócz wizerunku marki ważna jest świadomość, jak ustalić cenę produktu i od czego zależy to, ile nasz klient będzie w stanie za niego zapłacić.

■ Czytaj dalej »

Recenzja książki zarządzanie kryzysem w social media
Biznes i zarządzanieRecenzje książek

Zarządzanie kryzysem w social media – Monika Czaplicka

Media społecznościowe, zwłaszcza w biznesie, nie są dla wszystkich i do wszystkiego. Nieumiejętne ich stosowanie, nieodpowiednio dobrana forma komunikacji dla grupy docelowej lub po prostu zwykłe zaniedbane to najczęstsze powody kryzysów w social media na własne życzenie. Budowany latami wizerunek można szybko zburzyć jednym potknięciem, a jak wiadomo, internet nigdy nie zapomina. Pamięta o tym autorka książki i konsekwentnie konfrontuje swoją wiedzę z rzeczywistością.

■ Czytaj dalej »

Recenzja książki Mapy myśli w biznesie
Biznes i zarządzanieRecenzje książek

Mapy myśli w biznesie – Katarzyna Żbikowska

Książka Katarzyny Żbikowskiej wprowadza czytelnika w świat mindmappingu bardzo łagodnie. Rozpoczyna od genezy tych technik powołując się na prace Tony’ego Buzana, pokazuje jak wyglądają przykładowe mapy myśli, a w dalszej kolejności przedstawia, jak się je tworzy i o czym warto pamiętać.

■ Czytaj dalej »

Recenzja książki Garnitur kontra garsonka, czyli jak zbudować dobre relacje w pracy
Biznes i zarządzanieRecenzje książek

Garnitur kontra garsonka, czyli jak zbudować dobre relacje w pracy – Joanna Sajko

Autorka książki pt. Garnitur kontra garsonka, czyli jak zbudować dobre relacje w pracy Joanna Sajko wyraźnie inspiruje się Johnem Gray’em oraz jego książką Mężczyźni są z Marsa, kobiety są z Wenus. I jest to jej główna zaleta, gdyż czerpie od niego wiedzę, którą popiera rzetelnymi argumentami i ubogaca trafnymi przykładami. Zapewne nie bez znaczenia jest zawód autorki (psycholog, trener, wykładowca akademicki), jej aktywność naukowa oraz podążanie za aktualnymi trendami kulturowymi.

■ Czytaj dalej »

Biznes i zarządzanieRecenzje książek

Technologia w e-commerce – praca zbiorowa

[caption id="attachment_4397" align="alignleft" width="245"]Recenzja książki Technologia w e-commerce - T. Ejminowicz, M. Engelman, P. Federowicz, G. Godlewski, M. Handl i in. Technologia w e-commerce
T. Ejminowicz, M. Engelman, P. Federowicz, G. Godlewski, M. Handl i in.[/caption]

Po książkę Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera, sięgnęłam pomimo rozbieżności moich zainteresowań z tematyką poradnika. Szczerze mówiąc była ona dla mnie swoistym wyzwaniem i celem działania w myśl zasady, że należy poszerzać swoje horyzonty myślowe i nie zamykać się tylko na to, co jest nam dobrze znane.

Po przeczytaniu kilku stron nabrałam przekonania, że spotkanie z tą lekturę będę mogła zaliczyć do wartościowych i wzbogacających. Autorzy sprostali nie lada wyzwaniu. Potraktowali sprawę kompleksowo i z dbałością o wiele detali rzeczowych oraz kwestii formalnych, a jednocześnie zadbali o to, aby książka była przystępna i przyjazna dla Czytelnika. Choć zaznaczają na wstępie, że lektura przeznaczona jest głównie dla specjalistów (programistów, team leaderów, menedżerów i menedżerów IT), którzy posiadają podstawową (lecz nie pobieżną!) wiedzę w zakresie tworzenia i prowadzenia biznesu internetowego, to według mnie z poradnika może śmiało korzystać o wiele szersze grono Czytelników. Przecież każdy z nas niejednokrotnie w swoim życiu tak prywatnym, jak i zawodowym, staje przed mniej lub bardziej skomplikowanym zadaniem zaplanowania, skoordynowania, zrealizowania i monitorowania jakiegoś projektu grupowego.

■ Czytaj dalej »