Księgarnia TaniaKsiazka.pl od pewnego czasu zaczęła coraz aktywniej zachęcać społeczeństwo do czytania książek. W ramach kampanii “Czytanie to nie hobby, to styl życia!” TaniaKsiazka.pl zaprojektowała, zrealizowała i wprowadziła do sprzedaży własne zakładki magnetyczne, koszulki oraz serię vlepek. Każdy gadżet księgarni posiada stworzoną specjalnie na potrzeby projektu, oryginalną grafikę oraz jedyny w swoim rodzaju opis.
Według raportu Biblioteki Narodowej, biorąc pod uwagę statystyki czytelnictwa Polaków z lat 2002-2012, liczba osób, którym książka jest zupełnie obca wzrosła o ponad 16%, przekraczając niechlubny pułap 60%. Natomiast liczba osób regularnie sięgających po książkę (7 lub więcej przeczytanych książek w ciągu roku) spadła aż o połowę, utrzymując się obecnie w granicach 11%.
W związku z mocno przeciętną liczbą osób czytających książki w Polsce, księgarnia TaniaKsiazka.pl postanowiła podjąć pewne kroki, które mają na celu zachęcenie społeczeństwa do sięgnięcia po lekturę. W szeregach księgarni padło pytanie “Jak zachęcić rodaków do czytania książek?”, po czym zebrano wszystkie pomysły i po pewnym czasie postanowiono urzeczywistnić kilka z nich w postaci gadżetów z jasnym przekazem. Każda z realizacji jest formą niecodziennego sposobu komunikacji ze społeczeństwem, która ma na celu rozsiewanie bakcyla książkowego oraz przekonanie Polaków, iż warto czytać książki.
Szczegóły: www.taniaksiazka.pl/polecamy-tanioksiazkowe-gadzety-c-599_10314.html