Poradniki

Recenzja książki Esencja sukcesji
PoradnikiRecenzje książek

Esencja sukcesji – Tomasz Budziak

„Esencja sukcesji” to książka napisana przez wieloletniego doradcę polskich rodzin przedsiębiorców - Tomasza Budziaka, autora bestsellera z dziedziny ekonomicznej „Sukcesja w rodzinie biznesowej. Spojrzenie praktyczne”. Może ona stanowić ciekawy poradnik dla osób dotykających bezpośrednio zagadnienia firm rodzinnych. W dziedzinie biznesu sukcesja, oznacza przekazanie zarządu oraz własności firmy w młodsze pokolenie.

■ Czytaj dalej »

Recenzja książki Trening Jaguara. Obudź w sobie pewność siebie i osiągaj zamierzone cele
PoradnikiRecenzje książek

Trening Jaguara. Obudź w sobie pewność siebie i osiągaj zamierzone cele – Dagmara Gmitrzak

Jaguar, to zwierzę niezwykłe. Wiedzieli już o tym rdzenni mieszkańcy Ameryki Południowej i Środkowej, przypisując mu magiczne i mistyczne niemalże zdolności. Teraz, ten największy kot na półkuli zachodniej i trzeci co do wielkości na świecie, nazywany królem amazońskiej dżungli i bestią, może stać się Twoim nauczycielem, przewodnikiem i uzdrowicielem.

■ Czytaj dalej »

Recenzja ksiażki Sztuka kierowania ludźmi - Notker Wolf OSB, Enrica Rosanna
PoradnikiRecenzje książek

Sztuka kierowania ludźmi – Notker Wolf OSB, Enrica Rosanna

W książce poruszany jest, modny ostatnimi czasy, temat przywództwa oraz kierowania pracownikami i zespołem. Powstało już kilka pozycji godnych polecenia w tej dziedzinie, dlaczego, więc wybór padł na tę książkę? Jest ona owocem wieloletniego doświadczenia w kierowaniu ludźmi specyficznego rodzaju przedsiębiorstw - zgromadzeń zakonnych, które można wykorzystać w dziedzinie ekonomi, polityki, edukacji czy rodzinnym oraz jest swego rodzaju zestawieniem dwóch punktów widzenia - kobiecego i męskiego stylu zarządzania i przewodzenia.

■ Czytaj dalej »

Recenzja książki OOBE. Drugie życie poza ciałem - Robert Noble
PoradnikiRecenzje książek

OOBE. Drugie życie poza ciałem – Robert Noble

W ciągu całego swojego życia człowiek statystycznie przesypia około 20 lat. Czy można ten czas uznać za niewykorzystany lub co gorsza zmarnowany? W swojej książce OOBE. Drugie życie poza ciałem Robert Noble przekonuje, że czas ten można jeszcze eksploatować. Nie chodzi tu o zwiększenie komfortu snu i lepszy wypoczynek (choć to nierzadko idzie w parze), ale zupełnie świadome życie w świecie, nad którym możemy mieć całkowitą kontrolę. Wystarczy tylko wyjść ze swojego ciała…

■ Czytaj dalej »

Recenzja książki Twitter. Sukces komunikacji w 140 znakach
Biznes i zarządzaniePoradnikiRecenzje książek

Twitter. Sukces komunikacji w 140 znakach – Eryk Mistewicz

Można już bez żadnego naciągania powiedzieć, że Twitter zrewolucjonizował sposób komunikacji w globalnym Internecie. Krótkie, zwięzłe i natychmiastowe wiadomości sprawdziły się w sytuacjach codziennych, gdzie nie musimy dysponować dostępem do komputera – wystarczy telefon komórkowy, aby być na bieżąco właściwie z całym światem. Niestety filozofia wykorzystania jedynie 140 znaków wciąż przyjmowana jest z pewną dozą nieufności i niedowierzania, zwłaszcza na naszym rodzimym podwórku. Bo niby jak można zaprezentować ofertę w czymś do złudzenia podobnego do SMS-a?

■ Czytaj dalej »

Recenzja książki Od zera. Osiąganie niemożliwego z Ho'oponopono
PoradnikiRecenzje książek

Od zera. Osiąganie niemożliwego z Ho’oponopono – Joe Vitale

Nie kazał na siebie długo czekać. Nie pozwolił o sobie zapomnieć. Kto? Mr Fire, jak często bywa nazywany dr Joe Vitale. Czyli światowej sławy guru od marketingu i rozwoju osobistego, producent (53!) książek (sic!), muzyk i... (długo by jeszcze wymieniać). Po ostatnim małym rozczarowaniu „Wiarą”, mierzę się z jego kolejną pozycją.

■ Czytaj dalej »

Recenzja książki Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym
Biznes i zarządzaniePoradnikiRecenzje książek

Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym – Grzegorz Urban

Głównym celem książki "Marketing WIELKICH możliwości” jest rozwiązanie trzech podstawowych problemów współczesnego marketera – (1) lawinowego przyrost ilości danych, (2) spadku lojalności klienta wobec marki oraz (3) konieczności pomiaru tzw. zwrotu z inwestycji (ROI). I właśnie wokół strategii na rozwiązanie tych problemów koncentruje się w swojej książce.

■ Czytaj dalej »

Recenzja książki Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady
Biznes i zarządzanieInformatyka i technikaPoradnikiRecenzje książek

Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady – Kristina Cutura

Autorce z pewnością nie można zarzucić tego, że książka jest hermetyczna. Sztuką jest przekazać wiedzę w taki sposób, aby przekazywane treści były zrozumiałe, mimo tego, iż temat i terminologia są dosyć specyficzne. Język można określić jako przystępny. Każdy termin jest przetłumaczony, wyjaśniony i opisany pod kątem praktycznego zastosowania. Dzięki temu nawet początkujący Czytelnik będzie w stanie odnaleźć się w świecie e-marketingu. Do plusów można zaliczyć bardzo przyjazne wprowadzenie, złożone z przedstawienia konspektu i zaproszenia Czytelnika do dialogu, co przypomina nieco wstęp do spotkania biznesowego.

■ Czytaj dalej »

Recenzja książki Książka dla skutecznych szefów
Biznes i zarządzaniePoradnikiRecenzje książek

Książka dla skutecznych szefów – Andrzej Niemczyk, Wiesław Grzesik, Anna Niemczyk

Wszyscy autorzy: Andrzej Niemczyk, Wiesław Grzesik oraz Anna Niemczyk od kilku lat prowadzą szkolenia dla menadżerów. Dzielą się na nich doświadczeniem zdobytym podczas własnej pracy jak i wiedzą naukową. Niewątpliwym plusem „Książki dla skutecznych szefów” jest więc fakt, iż zawarta w niej wiedza bezpośrednio odnosi się do polskiego rynku i mentalności pracowników. Wzbogacono ją o opinie i przykłady menadżerów pracujących w różnych przedsiębiorstwach w Polsce, zarówno wielkich korporacji jak i kilkuosobowych firm.

■ Czytaj dalej »

Serwis recenzencki rozwijany jest przez Fundację Można Przeczytać